måndag 10 februari 2014

Hej hej!

Har inte helt pausat vad gäller pyssleri även om det kanske verkar så... :) Det har liksom kommit lite annat emellan - iaf på bloggfronten!
Tänkte att jag skulle passa på och visa nått jag gjort sen sist så du får se!

 
Det här "halsbandet" är ett nyckelband! I den lilla kabinhaken är tanken att nyckeln ska sitta - i det här fallet till ett skåp i skolan. Lite roligare och mer smyckeslikt än det blir med t ex ett mönstrat band även om jag även gjort sådana som varit "kuliga"... :)

 
En doppresent... Kronan går även att ha som ring och det är ju lite kul när lillan blir större!
 
 
Lite sömnad har jag också pysslat med. Här är en påse/väska till en liten TILDE. Den fylldes med presenter till hennes födelsedag. Hoppas att hon får användning av den till annat sen. Gillar själv tanken med roliga påsar att ha sina grejer i - almanacka, plånbok, nycklar osv... Färgglada saker som förgyller tillvaron lite och är personliga! :) Lite stickning och virkning har också växt fram, men det har jag inte några foton på för tillfället så jag får visa det senare. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar