fredag 17 augusti 2012

Jobbstart

I tisdags började jag jobba igen efter sommaruppehållet. Det var superkul att träffa alla goa kollegor igen och stämningen var på topp! :) Eftersom jag missade de sista fyra veckorna på förra terminen pga M´s brutna ben, så var det lite skumt att komma tillbaka och försöka reda i det som borde blivit gjort i juni...

I mitt arbetslag ska vi ta emot 6:or nu i höst, och det hade blivit lite annorlunda i våra lokaler under sommaren tack vare en ny (välbehövlig) vägg. Dag 1 och 2 gick pga detta i stort ut på att försöka möblera om så att allt som ska finnas med i rummen får plats och att kaosen som var när vi kom, minimerades... Inte lätt att ta tag i planeringar annars när allt runt omkring är kaos! ;)
Nu är iaf det mesta klart, och vi känner oss glada och nöjda med hur det blev. Ser fram emot att få välkomna alla go´ingar på torsdag! :D

Jaha... Fredag idag, och ikväll har vi grillat och njutit av att det varit varmt och skönt. Tänkte dra mej ut mot altanen lite igen med mina skolpapper! Inser att jag inte kommer hinna med det som ska göras till torsdag om jag inte jobbar i helgen, så det är bara att sätta fart... ;) Är iaf aningen piggare nu än jag var i eftermiddags när jag kom hem! Helt sjukt va trött man blir efter sånna här skoldagar!! Det är info hit och info dit och fastän man håller på typ hela tiden med nått, känns det emellanåt som om man inte får något gjort alls... Men men - så är det! Det som blir gjort är gjort och det som är kvar att göra måste göras! (haha)

God helg önskar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar