söndag 23 september 2012

Kommentarer

Nu har jag efter diverse påtryckningar, försökt att ändra i mina inställningar så att du kan lämna en kommentar, så - varsågod! :)

Hoppas få läsa vem du är som läser...

Här hemma har det varit ommöblering för hela slanten den här helgen. Fyra olika rum har varit inblandade, och möbler och rumsinnehåll har flyttats hit och dit...  Nu ikväll är barnens rum i stort sett klara, och det är "bara" min egen kaos som är kvar!! Tanken har trillat genom mitt huvud mer än en gång den här helgen; "varför kan jag inte ha en liiiiten hobby som inte tar nån plats?" Men men... Det känns som om det är lite tvärt om med mej! Ju mer jag lär mej, ju mer vill jag lära, ju fler saker jag upptäcker desto fler vill jag pröva på!! Jobbigt jobbigt...

Nu väntar en ny vecka full med allt möjligt. Jobb/skola/förskola, utvecklingssamtal (terminens sista), sim, UV, tandläkare, golf (inte för min del då´rå!), kalas... Ja, lite annat kommer säkerligen trilla in också, som t ex iordningställande av alla mina kaoslådor med "bröte"!!! :) Fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Ja, att jag läser visste du nog redan ;-)
    /Lena T

    SvaraRadera